mandag den 12. januar 2015

Ferie

Jeg holder ferie i denne uge, efterårsferien 2014. Ja du læste rigtigt - 2014! Jeg må da også indrømme at den er hårdt tiltrængt, bortset fra 2-3 enkelte fridage har den stået på arbejde siden sommerferien i august. Det skal i hvert fald ikke ske igen, at der er så langt imellem to ferier.

Ich habe Urlaub in dieser Woche, Herbstferien 2014. Ja du hast richtig gelesen -2014. Ich muß gesehen, daß ich auch richtig urlaubsreif bin, denn von 2-3 ferie Tage abgesehen, war seit den Sommerferien im August nur Arbeit angesagt. Auf jeden Fall wird nicht wieder so viel Zeit zwischen den Ferien vergehen.

 

Selvfølgelig har jeg sørget for, at der er noget at give sig til i fridagene. 2 kg lækkert lammeuld har fundet vejen til matriklen og en del bøger.

 

Natürlich habe ich vorgesorgt, daß keine Langeweile afkommen kann. 2 kg Lambswool und einige Bücher haben den Weg hierher gefunden.



Og mens det stormer og regner udenfor, hygger jeg med strikketøjet og bøger indendørs.

Und während es draußen stürmt und regnet mache ich es mir gemütlich mit meinem Strickzeug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com