mandag den 14. april 2014

Ply

Jeg har i lang tid haft abonneret på Spin Off magasinet, men blev mere og mere irriteret over al den reklame der var i bladet. Det endte med at jeg afbestilte det.

Ich hatte lange Zeit die Zeitschrift Spin-Off abonniert, aber habe mich mehr und mehr über Werbung im Blatter geärgert, so daß ich es letztendlich abbestellt habe.

På en eller anden mystisk måde var det gået min næse forbi, at der var kommet et nyt spindeblad på markedet. Jeg blev opmærksom på det, da jeg ved Fiberfesten i Ry stod og kiggede på Spindeforeningens bøger, som vi medlemmer kan låne gratis.

Irgendwie war es an mir total vorbeigegangen, daß eine neue Zeitschrift auf den Markt gekommen ist. Zufällig bin ich beim Fiberfesten in Ry drauf gestoßen.


Endelig et blad helt efter mit smag. Kun begrænset reklame, og det indeholder et emne, som der bliver gået mere i dybden med.

 

Endlich eine Zeitschrift nach meinem Geschmack. Begrenzte Werbung, und es Wind sich ausgiebig mit einem Thema beschäftigt.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com