søndag den 13. april 2014

Fuglesang

Jeg elsker at høre fuglene synge. De er vidunderlige sangere. MEN skal det absolut være en søndag morgen kl. 5.10 at man bliver vækket af dem???

Ich liebe Vogelgezwitscher. Sie können unheimlich schön singen. ABER muß se absolut an eminent Sonntagmorgen um 5.10 Uhr sein daß sie mit ihrem Konzert beginnen???

Godt og vel en time prøvede jeg at falde i søvn igen, men kapitulerede til sidst.

Gut eine Stunde lang habe ich versucht wieder einzuschlafen, um letztendlich sich zu kapitulieren.


Der har så også sine fordele ved at stå tidligt op en søndag morgen. En ubeskrivelig ro i hus og have - ja altså lige bortset fra fuglesangen. Simpelthen bare skønt.

Es hat dann aber auch Vorteile an einem Sonntag früh aufzustehen. Eine unbeschreibliche Stille im Haus und Garten - vom Vogelgesang mal abgesehen. Einfach nur schön.


Lige en morgen til at starte med at hakke.

Genau ein Morgen um mit tunesischer Häkelei anzufangen.

 

Einen schönen Sonntag!

God søndag


 

1 kommentar:

  1. Fuglesang er smuk omend det var noget tidlig at vågne på en søndag :-)
    God søndag

    SvarSlet

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com