lørdag den 12. april 2014

Farveglad/farbenfroh

Lysten til at strikke er vendt tilbage igen, ikke mindst på opfordring af husets herre, der blev rimelig nervøs, da jeg sagde, at jeg ville samle alt mit garn og køre det til Kis. Gemalen mente absolut ikke det var en god ide, idet han frygtede, at jeg så i løbet af meget kort tid ville blive meget irritabel.

Die Lust zu stricken hat sich wieder eingefunden, u.a. auf Aufforderung des Herrn des Hauses. Dieser wurde nämlich ziemlich nervös, als ich sagte, daß ich meine gesamten Wollvorräte zusammen packen und zu Kis fahren wollte. Der Göttergatte fand dies absolut nicht gut, da er befürchtete, daß ich innerhalb kürzester Zeit dann sehr genervt sein würde.

Nun ja so verkehrt waren seine Befürchtungen ja nicht ;-)



 

 

Jeg er nu i gang med vendestrik og meget farvestrålende. Det er som om farverne hjælper på strikkehumøret :-)

 

Ich stricken verkürzte Reihen und dies sehr farbenfroh. Es ist als wenn die Farben meine Stricklaune verbessern :-)


God weekend / schönes Wochenende

 

3 kommentarer:

  1. :-) din varmeregning ville vel også være steget betragteligt, hvis det var blevet kørt på mit lille "beskedne" lager ;-)
    Den bliver superflot til dig, din jakke.

    SvarSlet
  2. Ja, super sieht das aus!! Schön bunt und farbenfroh, das macht bestimmt Spaß. Frust hat jeder Mal.

    Liebe Grüße und bin gespannt, wie es weiter geht,
    Deine Christiane

    SvarSlet
  3. Det er da godt, du har fået lysten tilbage Birthe. Dit nye strikketøj ser super spændende ud :-)God strikkelyst B-)

    SvarSlet

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com