lørdag den 28. januar 2012

Januars gøremål

Så kommer årets første indlæg. Selvom der har været stille her på bloggen er det ikke ensbetydende med, at jeg har været inaktiv. Min venstre hånd er næsten 100 % ok igen, til gengæld driller nu højre tommelfinger, en såkaldt springfinger, og det er meget generende. Men der findes værre.

Der erste Eintrag in diesem Jahr. Auch wenn es hier sehr still war, so bedeutet es nicht dass ich inaktiv gewesen bin. Meine linke Hand ist fast wieder 100 % ok, dafür ärgert jetzt der re. Daumen, ein sogenannter Springfinger (ich hoffe doch zumindest dass em deutschen auch so heisst!), und dies ist sehr störend. Aber es gibt schlimmeres.

I efteråret var der i sin tid et tillæg til Hendes Verden, hvor jeg fandt denne og fik strikket den i new zealandsk lammeuld. Strikke i runder nedefra og op.

  
Im Herbst war dieserPullover in einer Beilage von Hendes Verden (dän. Zeitschrift), und ich habe ihn in new Zealand wool nachgestrickt. In Runden von unten nach oben.


Aus "Kunstgarn" von Hjertegarn habe ich mir ein Frangiflutti genadelt, die Anleitung gibt es bei Ravelry.



I "Kunstgarn" fra Hjertegarn har jeg strikket denne Frangiflutti. Mønsteret findes på Ravelry

I øjeblikket er jeg bl.a. i gang med at strikke en jakke, det er faktisk et "strikke ved siden af projekt", da jeg har flere ting i arbejde og faktisk er ret kreativ kaotisk i øjeblikket.


Momentan stricke ich u.a. an einer Jacke, eigentlich ist es ein "so nebenher Strickprojekt", da ich mehrere Dinge in Arbeit habe und zur Zeit recht bei mir das kreative Chaos herscht.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com