tirsdag den 20. december 2011

Fiberfest i Ry

Yeah, jeg er en af de heldige der ved Fiberfesten i Ry 2012 har fået plads på workshoppen hos denne underviser




Ih hvor jeg glæder mig. De farverige og smukke designs fra Charlotte Kaae 
har allerede i lang tid fascineret mig, og det blev da endnu mere efter at jeg fik købt hendes bog! En noget anderledes strikkebog, med apps og som ringbind! Det kan da kun være en kvinde der har fundet på det. Hvor ofte har jeg ærgret mig over at dyr købte bøger får et meget "brugt udseende" når de er i "arbejde". Og her er der så tænkt på dette.
 
Yeah, ich bin eine der glücklichen die beim Fiberfesten i Ry 2012
 am Workshop von Charlotte Kaae
teilnehmen darf. 
Ich freue mich wahnsinng. Schon seit langem faszinieren mich die farbenfrohen und hübschen Designs. Und die Faszination wurde nicht minder nach dem Kauf ihres Buches! Ein etwas anderes Strickbuch, mit Apps holt man sich die Strickanleitungen und es ist ein Ringbuch. Das kann doch nur einer Frau eingefallen sein! Oft habe ich mich darüber geärgert, dass teuer gekaufte Bücher, wenn sie in "Gebrauch" sind, sehr schnell unansehlich werden. Hier hat jemand mitgedacht!
 
 

1 kommentar:

  1. Hej Birte
    Jamen så er vi jo 2 heldige kvinder:-)
    Jeg er med om formiddagen.
    Hun laver noget vildt flot mønsterstrik, som bare må prøves.
    Knus Kis

    SvarSlet

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com