søndag den 20. november 2011

Færdig/Fertig

Så fik jeg igen lidt færdig. Har travlt med to sweatre, den ene mangler ærmer - det er jo ærmerne jeg hver gang kæmper med at komme i gang med, - også denne gang. Så det bliver spændende at se hvornår jeg endelig får taget mig sammen. I morgen starter jo også strikkeprojektet "Elfenstille" - og det glæder jeg mig rigtig meget til.

muffedisser


Ich habe wieder ein wenig fertig bekommen. Bin desweiteren eifrig am stricken von 2 Pullover. Bei dem einen fehlen nur noch die Ärmel, aber es ist wieder mal das leidige Spiel, dass ich mich einfach nicht zusammen reissen kann um die Ärmel zu stricken. Mal gucken wann ich es dies Mal schaffe.
Morgen startet dann ja auch das Tuch-Projekt "Elfenstille". Ich freue mich riesig drauf,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com