søndag den 27. november 2011

Begejstret/begeistert

Forleden var jeg hos i Garn-Café i Aabenraa. Jeg kom i snak med indehaveren, der spurgte mig om jeg allerede havde prøvet at strikke med 4-kantede strikkepinde. I første omgang troede jeg hun ville tage gas på mig, men på bordet havde hun en strikkeprøve liggende, der var strikket med 4-kantede strikkepinde. Da jeg så nu skulle i gang med at strikke ærmer, kom jeg igen i tanker om ovennævnte pinde. Det skulle da prøves. Som alle strikkepinde fra KnitPro kan også de 4-kantede kun varmt anbefales!!! De er fantastiske at strikke med, ligger pænt i hånden, maskerne glider ikke bare ned, og jeg har næsten på fornemmelsen at man også strikker mere jævnt. Helt klart bliver disse nåle mine favoritter!



Vor kurzem war ich im Garn-Café in Apenrade. Im Gespräch mit der Inhaberin fragte mich diese, ob ich schon mit eckigen Nadeln gestrick hätte. Im ersten Moment glaubte ich auf den Arm genommen zu werden, aber auf einem Tisch war eine Strickprobe mit eckigen Nadeln. Da ich jetzt mit dem Ärmel stricken anfangen sollte fielen die eckigen Nadeln mir wieder ein. Wie alle Produkte von KnitPro sind auch diese Nadeln einfach toll. Sie liegen schön in der Hand, die Maschen rutschen nicht so schnell runter und ich habe auch das Gefühl, als ob das Maschenbild noch gleichmässiger  erscheint. Ich bin total begeistert und kann diese Nadeln nur wärmstens empfehlen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com