torsdag den 15. september 2011

Ny kartemaskine/Neue Kardiermaschine

Så har jeg fået mig en ny Ashford kartemaskine. Jeg har i forvejen en "grov" kartemaskine, som jeg i sin tid købte brugt, uden at tænke over fordele og ulemper med grove nåle. Længe har jeg kigget efter en, men nu skulle det så være.


Nun habe ich mir eine neue Kardiermaschine von Ashfort geleistet. Seit längerem wollte ich mir schon eine solche anschaffen, nun war  es soweit. Zwar habe ich mir vor längerer Zeit eine gebrauchte Kardiermaschine mit grober Benadelung gekauft, damals jedoch nicht drüber nachgedacht welche Vor- bzw. Nachteile eine grobe Benadelung hat.

Gesponnen habe ich Corriedale/Alpaca, LL162m/50g
Jeg har spundet corriedale/alpaca, løbelængde 162m/50g

 

1 kommentar:

  1. Den ser rigtig fin ud! Hvor har du købt den? Glæder mig til at se hvad du får lavet på den :)

    SvarSlet

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com