søndag den 27. marts 2011

Nye bøger/Neue Bücher

Dem der kender mig bare en lille smule ved, at jeg ikke kommer tomhændet hjem fra Håndarbejdsmessen. Ej heller denne gang. Bl. a. købte jeg disse 3 bøger:






Wer mich ein nur ein klein wenig kennt weiss, dass ich nicht mit leeren Händen von der Handarbeitsmesse nach Hause komme. So auch nicht dies Mal. Unter anderem habe ich die oben gezeigten Bücher gekauft. 

Das Buch "The Best of Weavers Summer & Winter" ist eher vorauschauend gekauft. Irgendwann werde ich hoffentlich mit Weben richtig in Fahrt kommen.

Bogen "The Best of Weavers Summer & Winter" er købt i håb om at jeg forhåbentlig meget snart får rigtig gang i at væve.


Vicky Square: Knit kimono too ville jeg meget gerne have, idet jeg allerede har hendes første bog, og da jeg elsker kimonoagtige sager.


Das Buch Knit Kimono too wollte ich gerne haben, zum einen da ich schon das erste Kimono Buch von Vicky Square besitze und zum anderen da ich kimonoartige Sachen liebe.

Zu guter Letzt das Buch "Entrée to Entrelac" von Gwen Bortner. Da ich ja am vergangenen Wochenende an einem Workshop in Entrelac teilgenommen habe, und dort dieses Buch sehr empfohlen wurde ein "must have".

Til sidst bogen "Entré to Entrelac" af Gwen Bortner. Da jeg jo deltog i workshoppen Neverkont ved Fiberfesten i Ry for lidt over en uge siden, og denne bog blev varmt anbefalet, er det en "must have" bog.

1 kommentar:

  1. Altså Birthe
    Sådan nogle dankort har det med at hoppe ud af pungen. Det var totalt fristende. Sikke fine bøger du har fået handlet. Kom der slet ikke uldne sager med hjem ;-) Knus Kis

    SvarSlet

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com