fredag den 18. marts 2011

Anjeli

Sikke en weekend! Og sikke en start på en uges ferie! I dag kom der en pakke med det lækreste babyalpaca!
I morgen tager jeg til Fiberfest i Ry. Jeg glæder mig bare helt vildt. Og så står den ellers på afslapning hele næste uge, som så om fredagen bliver afsluttet med en tur til Håndarbejdsmessen i Middelfart. Dankortet får helt sikkert nok at se til ;-)
Nå men jeg har da også fået lavet lidt:



Mønsteret hedder Anjeli, som jeg har fundet på nettet, designet af Angelika Luidl. Det er ikke strikket helt som beskrevet, men med små forandringer. Materialet er 70 % alpaca og 30 % tussahsilke, som jeg har spundet.

Welch ein Start zum Wochende! Und welch ein toller Beginn zu einem 1-wöchigen Urlaub. Heute kam ein Paket mit tollem Babyalpaca. Ein Traum. Morgen geht es dann zum Fiberfest in Ry. Dann eine Woche Erholung pur und als Abschluss dann am Freitag zur Handarbeitsmesse in Middelfart,
Aber ein wenig habe ich auch gestrickt. Das Muster Anjeli ist von Angelika Luidl. Es ist nicht ganz nach dem Muster gestrickt, sondern mit kleinen Veränderungen. Das Material ist 70 % Alpaca und 30 % Tussahseide, welches ich gesponnen habe.

 

                                                 Euch allen ein schönes Wochenende.
                                                             God weekend!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com