fredag den 29. oktober 2010

Cocoon m.m /Cocoon u,a.

Siden sidste indlæg har jeg været aktiv. Inspireret af Kathleen Valentine's bog: The Mermaid Shawl & other Beauties gik jeg i gang med strikke en cocoon, 2 rektangler og en stribe til indimellem og vupti  har man det der kaldes en cocoon. Den er strikket af noget uspecificeret garn jeg har fået foræret - minder meget om newzealandsk fåreuld. Så godt nok, at man skal have noget ind under ;-)






Seit meinem letzten Eintrag hier war ich aktiv. Inspiriert duch Kathleen Valentine's Buch: The Mermaid Shawl & other Beauties habe ich einen Cocoon gestrickt. 2 Rechtecke mit einem Streifen verbunden und Vupti hat man einen Cocoon. Gestrickt habe ich ihn aus unspecifischer Wolle, aber ich glaube es ist Neuseeländische Schafswolle. Gut dass man was drunter tragen muss ;-))

Auch habe ich wieder nach langem Zeit gefunden um etwas zu nähen. Nichts besonderes, aber durchaus alltagstauglich.




Endvidere har jeg efter lang tid også fundet tid til at sy igen. Ikke noget særligt, men dog brugbart til hverdagen.
Og sidst men ikke mindst har jeg spundet. Merino. Dette er nu på strikkepindende og bliver til en møbius. Billede følger så snart denne er færdig.

 
 Zu guter letzt habe ich auch gesponnen. Merino. Dies befindet sich derzeit auf der Stricknadel und soll ein Möbius werde. Bild folgt, wenn der Möbius fertig ist.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com