mandag den 2. november 2009

Navajo

På trods af at jeg har kigget i bøger og set et video på You Tube omkring navajo tvinden, kunne jeg ikke få det til at virke. Forleden da der var spindedag i Ølufvad fra Spindeforeningen, kunne jeg se over skulderen hos Suzanne. Det gav en bedre forståelse for det hele. Her så mit første navajo tvunden garn.









Obwohl ich in Bücher gelesen habe und mir auch ein video bei You Tube angeguckt habe, konnte ich nicht mit dem Navajozwirnen zurecht kommen. Beim Spinntreffen des dän. Spinnvereins in Ølufvad vor einiger Zeit hatte ich dann die Gelegenheit Suzanne über die Schulter zu schauen. Da kam dann das Aha-Erlebnis. Hier nun mein erstes Navajo gezwirntes Garn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com