søndag den 18. oktober 2009

Tagetes og valnød/Wallnuss

Det er ved at gå på hæld med skønheden af tagetes, så jeg skulle lige prøve at farve med dem. Fra højre til venstre ses 1., 2. og 3. farvning med tagetes. Helt til venstre farvning med valnød.

Die Schönheit der Tagetes neigt sich dem Ende zu, und so musste ich mal probieren mit ihnen zu färben. Von rechts nach links sieht man die 1., 2. und 3. Färbung mit Tagetes. Ganz links Färbung mit Wallnuss.





Obwohl ich mir geschworen hatte meinen Bestand erst einmal zu verarbeiten konnte ich nicht widerstehen diese beiden "Wollräder" bei Birthe P. zu kaufen. Zu meiner eigenen Entschuldigung muss ich dazu sagen, dass ein bestimmtes Projekt damit ins Auge gefasst worden ist. Dann ist es doch nicht ganz so schlimm...

Selom jeg havde pålagt mig først at bruge mine forråd, kunne jeg ikke modstå disse to "uldhjul". Til min egen undskyldning kan jeg så tilføje, at disse skal bruges til et bestemt projekt. Så gør det vel ikke så meget ....



Beide "Wollräder" sind BFL handgemalt.

Begge "uldhjul" er BFL håndmalet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Velkommen indenfor. Skriv gerne kommentarer; jeg svarer så vidt muligt. Jeg kan kontaktes på mail: Bimakra@hotmail.com